A crescita di u mercatu di almacenamentu d'energia di a batteria in l'ultimi anni ùn sò micca solu corta di notevuli. In paesi cume a Germania è l'Italia, più di u 70% di i novi sistemi solari residenziali sò avà equipati cù sistemi di almacenamentu di bateria (BES). Questu indica chì a dumanda di e batterie ùn hè micca solu una tendenza futura ma una realtà attuale. Trà i risultati di a batteria sfarente dispunibili, i batteri di Lithium (LFP) sò emerge cum'è u più populari. I mutivi sò chjaru: sò più sicuri è più efficaci, dui fattori chì sò assai appellu à i cunsumatori.
Da e prospettive di u consumatore, e cunsiderazioni più impurtanti quandu sceglie una bateria sò a so capacità è a capacità di monitorizzà l'usu in tempu di telefonu o app. Queste caratteristiche risonanu fermamente cù parechji cunsumatori chì prianuranu cunvenzione è efficienza.
Per d 'altra banda, installatori anu diverse preoccupazioni. U so focusu principale hè nantu à a sicurità è a qualità di u pruduttu, cum'è questi impacti diretti a so reputazione. U Rapportu Entrazione chì certi cunsumatori anu avè e spirienze negatie cù l'installazioni, cum'è Retartate di costruzione o performance chì cascanu pocu di l'aspettativi. Queste prublemi ponu sbarcà a reputazione di l'industria tutta.
Tuttavia, u rapportu ancu dullianu parechji sfide chì restanu. Per esempiu, in parechji paesi, senza macchii, l'eccicenza ecunomica di e batterie remenu relativamente bassa. Inoltre, l'industria d'installazione hè sempre maturendu, è parechji cunsumatori face servizii di installazione di subparage. Mentre queste preoccupazioni sò validi, u rapportu presente ancu l'opportunità per l'uversante. Una soluzione prometente puderia esse l'adopzione di a pianta virtuale (vPP), chì puderia ottimisà u rendimentu di a bateria è aiutanu à indirizzà i prublemi di u costu.
U mercatu di almacenamentu d'energia residenziale mantene u putenziale significativu, in particulare cum'è l'adopzione di l'energia rinnuvevule cuntinua à cultivà.
Tempu di Post: Jan-17-2025