nutizie

News / Blogs

Capisce a nostra infurmazione in tempu reale

Risparmiate più almacenendu più: i regulatori di u Connecticut chì offrenu incentivi per u almacenamentu

24.1.25

Moderna casa di spiaggia

L'Autorità Regulatoria di l'Utilità Pubbliche di u Connecticut (PURA) hà annunziatu recentemente l'aghjurnamenti à u prugramma di Soluzioni di Storage di Energia destinatu à aumentà l'accessibilità è l'adopzione trà i clienti residenziali in u statu. Questi cambiamenti sò pensati per rinfurzà l'incentivi per l'installazione di sistemi solari è di almacenamento, in particulare in e cumunità à pocu redditu o sottumessi.

 

Sutta u prugramma rivedutu, i clienti residenziali ponu avà prufittà di incentivi iniziali significativamente più alti. L'incentivazione iniziale massima hè stata elevata à $ 16,000, un aumentu sustinibili da u tappu precedente di $ 7,500. Per i clienti à pocu redditu, l'incentivazione iniziale hè stata aumentata à $ 600 per kilowatt-ora (kWh) da i precedenti $ 400/kWh. In listessu modu, per i clienti residenti in e cumunità sottumessi, l'incentivazione iniziale hè stata aumentata à $ 450 / kWh da $ 300 / kWh.

In più di questi cambiamenti, i residenti di u Connecticut ponu ancu prufittà di u prugramma Federale di Creditu Fiscale per l'Investimenti Federali, chì furnisce un creditu fiscale di 30% nantu à i costi assuciati cù l'installazione di sistemi di almacenamentu solare è di batterie. Inoltre, à traversu l'Attu di Riduzzione di l'Inflazione, un creditu d'investimentu energeticu extra hè avà dispunibule per installazioni solari in e cumunità à pocu redditu (furnendu 10% à 20% di valore di creditu fiscale addiziale) è e cumunità energetiche (offre un valore di creditu fiscale addiziale di 10%) per Sistemi di terzu partitu cum'è leasing è accordi di compra di energia.

energia solare

Ulteriori sviluppi à u prugramma Energy Storage Solutions include:

1. **Revisione di Incentivi di u Settore Commerciale**: Ricunnoscendu a forte dumanda in u settore cummerciale dapoi l'iniziu di u prugramma in 2022, l'appruvazioni di i prughjetti seranu temporaneamente fermate u 15 di ghjugnu 2024, o prima se u limitu di capacità di 100 MW in Tranche 2 hè pienamente utilizatu. Questa pausa resterà in vigore finu à chì una decisione hè presa in a Decisione di l'Annu Quattru in Docket 24-08-05, cù circa 70 MW di capacità sempre dispunibili in Tranche.2.

2. **Espansione di a Participazione di i Proprietà Multifamiliari**: U prugramma aghjurnatu estende avà l'eligibilità per a tarifa d'incentivazione di u redditu bassu à e pruprietà di l'abitazioni multifamiliari à prezzi accessibili, espansione l'opportunità di participazione à iniziative di almacenamentu di energia.

3. **Gruppu di travagliu di riciclamentu**: PURA hà dumandatu a creazione di un gruppu di travagliu guidatu da u Bancu Verde è cumpresu attori pertinenti, cumpresu u Dipartimentu di l'Energia è a Proteczione Ambientale. L'obiettivu di u gruppu hè di affruntà in modu proattivu u prublema di i pannelli solari è i rifiuti di batterie. Ancu s'ellu ùn hè micca attualmente una preoccupazione prevalente in Connecticut, l'Autorità enfatiza l'impurtanza di sviluppà soluzioni prontamente per assicurà chì u statu hè preparatu per qualsiasi sfide future relative à a gestione di i rifiuti solari è di batterie.

Questi miglioramenti di u prugramma riflettenu l'impegnu di u Connecticut à prumove soluzioni di energia pulita è à creà un futuru più sustenibile per tutti i residenti. Incentivendu l'adopzione di tecnulugii di sulari è di almacenamento, in particulare in e cumunità sottoservite, u statu piglia passi proattivi versu un paisaghju energeticu più verde è più resistente.


Tempu di post: 25-Jan-2024
Cuntatta ci
Sì:
Identità*