nutizie

News / Blogs

Capisce a nostra infurmazione in tempu reale

In Q4 2023, più di 12,000 MWh di capacità di almacenamentu di energia hè stata installata in u mercatu di i Stati Uniti.

BESS-Ninedot-1

In l'ultimu trimestre di u 2023, u mercatu di almacenamiento di energia di i Stati Uniti hà stabilitu novi record di implementazione in tutti i settori, cù 4,236 MW / 12,351 MWh installati durante quellu periodu. Questu hà marcatu un aumentu di 100% da Q3, cum'è informatu da un studiu recente. In particulare, u settore di a scala di a rete hà ottenutu più di 3 GW di implementazione in un unicu trimestre, quasi ghjunghje à 4 GW da sè stessu, secondu l'ultima publicazione US Energy Storage Monitor da Wood Mackenzie è l'American Clean Power Association (ACP). L'aghjunzione di 3,983 MW in a nova capacità rapprisenta una crescita di 358% paragunata à u listessu periodu in 2022. John Hensley, Vicepresidente di Mercati è Analisi di Politiche in ACP, hà enfatizatu u momentu di crescita significativu di l'industria, dicendu: "L'industria di u almacenamentu di l'energia cuntinua a so espansione rimarchevule, cun un quartu record chì cuntribuisce à un annu di successu per a tecnulugia". Per più infurmazione, seguite Amensolar!Batteria solare residenziale, I prudutti d'energia rinnuvevuli, Sistemi di almacenamentu di l'energia di a batteria solare, ecc temi. Abbonate nantu à a vostra piattaforma preferita. In u settore residenziale di i Stati Uniti, i dispiegamenti anu righjuntu 218.5 MW, superendu u record di stallazione trimestrale precedente di 210.9 MW da Q3 2023. Mentre a California hà vistu a crescita di u mercatu, Portu Riccu hà sappiutu un calatu probabilmente ligatu à i cambiamenti d'incentive. Vanessa Witte, analista senior di a squadra di almacenamentu di l'energia di Wood Mackenzie, hà evidenziatu a robusta prestazione di u mercatu di almacenamentu di energia di i Stati Uniti in Q4 2023, attribuita à e cundizioni di a catena di fornitura mejorate è à a diminuzione di i costi di u sistema. L'installazione à scala grid hà guidatu u trimestre, chì mostra a più alta crescita trimestrale trà i segmenti è finisce l'annu cù un aumentu di 113% paragunatu à u Q3 2023. California restava un capu in e installazioni MW è MWh, seguita da l'Arizona è u Texas. .

almacenamiento d'energia 1

U segmentu Comunitariu, Commerciale è Industriale (CCI) ùn hà vistu micca cambiamenti significativi trimestrali, cù 33.9 MW installati in Q4. A capacità di stallazione hè stata divisa in modu relativamente uguale trà California, Massachusetts è New York. Sicondu u rapportu, e implementazioni totali in 2023 in tutti i settori anu righjuntu 8,735 MW è 25,978 MWh, marchendu un aumentu di 89% cumparatu cù u 2022. In u 2023, u almacenamentu distribuitu hà superatu 2 GWh per a prima volta, sustinutu da un primu trimestre attivu per u segmentu CCI è più di 200 MW di installazioni in Q3 è Q4 in u segmentu residenziale.

almacenamiento d'energia 2

In i prossimi cinque anni, u mercatu residenziale hè previstu di cuntinuà à fiorente cù più di 9 GW di installazioni. Ancu se a capacità installata cumulativa per u segmentu CCI hè prevista per esse più bassu à 4 GW, u so ritmu di crescita hè più di u doppiu à 246%. A principiu di questu annu, l'Amministrazione di l'Informazione Energetica di i Stati Uniti (EIA) hà dichjaratu chì i Stati Unitialmacenamentu di batterieA capacità puderia aumentà di 89% à a fine di u 2024 se tutti i sistemi di almacenamentu di energia pianificati diventanu operativi in ​​u calendariu. I sviluppatori anu u scopu di espansione a capacità di a bateria di i Stati Uniti à più di 30 GW à a fine di u 2024. A fine di u 2023, a capacità di a batteria pianificata è operativa à scala di utilità in i Stati Uniti totalisava circa 16 GW. Dapoi u 2021, u almacenamentu di batterie in i Stati Uniti hè in crescita, in particulare in California è Texas, induve si sviluppa una rapida crescita di l'energia rinnuvevule. A California guida cù a più alta capacità di almacenamentu di bateria installata di 7,3 GW, seguita da Texas cù 3,2 GW. Cumminati, tutti l'altri stati anu circa 3.5 GW di capacità installata.


Tempu di post: 20-mar-2024
Cuntatta ci
Sì:
Identità*