U pipeline di prughjetti di almacenamentu di batterie in i Stati Uniti cuntinueghja à cresce, cù una stima di 6,4 GW di nova capacità di almacenamento prevista à a fine di u 2024 è 143 GW di nova capacità di almacenamento prevista in u mercatu per u 2030. U almacenamentu di batterie ùn hè micca solu per a transizione energetica. , ma hè ancu previstu di esse in prublemi.
L'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) predice chì l'almacenamiento di a bateria duminerà a crescita di a capacità di almacenamentu di l'energia globale, è da u 2030, u almacenamentu di a bateria crecerà 14 volte, aiutendu à ottene u 60% di carbone.
In quantu à a distribuzione geografica, California è Texas sò i capi in u almacenamentu di batterie, cù 11.9 GW è 8.1 GW di capacità installata, rispettivamente. Altri stati cum'è Nevada è Queensland prumove attivamente u sviluppu di u almacenamentu di energia. Texas hè attualmente assai avanti in i prughjetti di almacenamentu di energia pianificatu, cù un sviluppu stimatu di 59,3 GW di capacità di almacenamentu di energia.
A rapida crescita di l'almacenamiento di batterie in i Stati Uniti in 2024 hà purtatu à un prugressu impurtante in a decarbonizazione di u sistema energeticu. U almacenamentu di a batteria hè diventatu insustituibile per otteneenergia pulitaugettivi supportendu l'integrazione di l'energia rinnuvevule è migliurà l'affidabilità di a rete.
Tempu di post: Dec-20-2024